Πολιτική επιστροφών

  • Επιστρέψτε το πακέτο μέσω του τοπικού σας μεταφορέα DHL, επισυνάπτοντας τις ετικέτες επιστροφής που θα βρείτε στη συσκευασία της επιστροφής. Η επιστροφή είναι ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες που αποστέλλονται με την DHL. Εάν έχετε επιλέξει απλή μέθοδο αποστολής, τότε θα πρέπει να στείλετε το πακέτο με το εθνικό ταχυδρομείο και το κόστος βαρύνει τον αγοραστή. (Μόνο για την Ευρώπη)
  • Για επιστροφές από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσουμε την επιστροφή!
  • Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν και να λάβετε επιστροφή χρημάτων, εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αρχικής παραγγελίας σας.
  • Όλα τα προϊόντα θα ελέγχονται κατά την επιστροφή.
  • Η επιστροφή χρημάτων αφορά την τιμή των προϊόντων και όχι τα έξοδα αποστολής.
  • Όταν επιστρέφετε ένα προϊόν δεν είστε υποχρεωμένοι να μας πείτε τον λόγο που το επιστρέφετε. Μπορείτε να το επιστρέψετε στη διεύθυνση που θα βρείτε στα στοιχεία επικοινωνίας μας.
  • Όταν παραλάβουμε το προϊόν, επιστρέφουμε το πλήρες κόστος του προϊόντος στο λογαριασμό σας.
  • Θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν όπως το παραλάβατε, με τις ετικέτες πάνω του και μέσα στη συσκευασία.
  • Παρακαλούμε σημειώστε ότι ορισμένες οθόνες παρουσιάζουν διαφορετικά τα χρώματα των προϊόντων. Παρακαλούμε να το έχετε υπόψη σας όταν επιλέγετε ένα προϊόν και να το ελέγχετε σε διαφορετικές οθόνες αν έχετε τη δυνατότητα, ώστε να αποφύγετε τυχόν λάθη.
  • Εάν ένας πελάτης επιθυμεί προσαρμογές στο αρχικό σχέδιο ένος προϊόντος (π.χ να προσθέσει ένα κολάρο, να το μακρύνει ή να το κοντύνει κλπ) το αναλαμβάνουμε, αλλά δε δεχόμαστε επιστροφή ή ανταλλαγή του προϊόντος.

Πώς να επιστρέψετε ένα πακέτο ( από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης )

  • Εάν έχετε παραγγείλει το προϊόν σας με express, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το έντυπο DHL που θα βρείτε στο πακέτο σας για να επιστρέψετε το προϊόν. Η επιστροφή είναι δωρεάν.
  • Εάν η παραγγελία σας ήρθε με το ταχυδρομείο, παρακαλούμε στείλτε το πίσω με το ταχυδρομείο. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον αγοραστή! Επίσης, πριν από οποιαδήποτε επιστροφή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Με την επιστροφή του πακέτου, είναι απαραίτητο να μας στείλετε με mail τον αριθμό εντοπισμού, ώστε να μπορούμε να εντοπίσουμε το πακέτο που επιστρέφετε!

Πώς να επιστρέψετε ένα πακέτο ( Από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης )

  • Παρακαλούμε επιστρέψτε το πακέτο χρησιμοποιώντας το ταχυδρομείο της χώρας σας, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον αγοραστή. Η διεύθυνση επιστροφής είναι Χατζηιωάννου, Μητροπολίτου Ιωσήφ 13, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα.

Με την επιστροφή του πακέτου, είναι απαραίτητο να μας στείλετε με mail τον αριθμό εντοπισμού, ώστε να μπορούμε να εντοπίσουμε το πακέτο που επιστρέφετε!

Πώς να επιστρέψετε ένα πακέτο ( Από την Ελλάδα )

  • Για επιστροφές από την Ελλάδα παρακαλούμε να επιστρέψετε τα προϊόντα με το ELTA COURIER, το κόστος βαρύνει εμάς, οπότε δεν χρειάζεται να πληρώσετε τίποτα επιπλέον.
  • Απλά συμπληρώστε το έντυπο που θα βρείτε στο πακέτο και βάλτε το ξανά μέσα, γράψτε τη διεύθυνσή μας στο πακέτο και επιστρέψτε το με το courier της Elta!

 

 

Πολιτική υπαναχώρησης

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).

Έναρξη προθεσμίας υπαναχώρης. Για τις συμβάσεις πώλησης, η προθεσμία υπαναχώρησης αρχίζει από την ημέρα κατά την οποία παραδίδεται το προϊόν στον πελάτη ή σε τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από τον πελάτη.

Η υπαναχώρηση αυτή γίνεται χωρίς υποχρέωση του πελάτη να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση. Αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε το ηλεκτρονικό κατάστημα για την αποστολή του είδους σε αυτόν καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι υποχρεωμένο να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή παραληφθεί.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, το ηλεκτρονικό κατάστημα υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, γίνεται ως εξής:

  • Στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας: εάν μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί το τίμημα από την Τράπεζα, το κατάστημα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί με μεταφορά χρημάτων στην κάρτα και όχι με μεταφορά σε λογαριασμό του πελάτη.
  • Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό (ΙΒΑΝ) που θα υποδείξει ο ίδιος.
  • Στην περίπτωση πληρωμής μέσω Paypal, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων με αντίστοιχη πίστωση του λογαριασμού Paypal του πελάτη.
  • Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα, τότε η πώληση δεν λογίζεται ως εξ αποστάσεως σύμβαση και κατά συνέπεια δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Η επιστροφή των προϊόντων από τον πελάτη θα πρέπει να γίνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα γνωστοποίησης της υπαναχώρησης προς το ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε καμία περίπτωση, δεν θα γίνονται δεκτά προϊόντα χωρίς να έχει προηγηθεί η έγγραφη ή ηλεκτρονική γνωστοποίηση της υπαναχώρησης.

Ο πελάτης σε περίπτωση υπαναχώρησης επιστρέφει το προϊόν με δικά του έξοδα και δική του ευθύνη κατά τη μεταφορά. Τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν ανοιχθεί ή αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.

Εξαιρούνται από την υπαναχώρηση προϊόντα των οποίων η συσκευασία έχει ανοιχθεί και προϊόντα τα οποία επιστρέφονται με φθορές, οποίες προκλήθηκαν μετά την παραλαβή από τον πελάτη.

Αποτυχημένες παραγγελίες

Εάν προσπαθήσετε να παραγγείλετε ένα προϊόν από το κατάστημά μας και η συναλλαγή σας δε μπορεί να ολοκληρωθεί, παρακαλούμε επικοινωνήστε τόσο με την τράπεζά σας όσο και μαζί μας.

Ακύρωση παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε οποιαδήποτε παραγγελία πριν από την αποστολή, η χρέωση ακύρωσης είναι 3,5%. Για τα γούνινα παλτό, το τέλος ακύρωσης είναι 5,5%. Για προϊόντα κατά παραγγελία, η χρέωση ακύρωσης είναι 15%.

Τελωνεία και φόροι

Όταν παραγγέλνετε προϊόντα από το Hatziioannou Fur & Leather για αποστολή σε προορισμούς εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μπορεί να επιβληθεί μια εκτίμηση των τελών εισαγωγής (“Προκαταβολή τελών εισαγωγής”) για τα εν λόγω είδη της παραγγελίας σας. Με την εξουσιοδότησή σας, τα χρήματα αυτά χρησιμοποιούνται από τον μεταφορέα ή άλλον πράκτορα για την πληρωμή των τελών εισαγωγής εκ μέρους σας (ή του παραλήπτη) στις αρμόδιες αρχές του προορισμού. Η πληρωμή των τελών εισαγωγής αποτελεί ευθύνη του παραλήπτη και επιβάλλεται βάσει των νόμων του προορισμού στον οποίο αποστέλλονται τα προϊόντα. Η εταιρία μας δεν καλύπτει όλους τους τελωνειακούς και εισαγωγικούς δασμούς. Ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για τυχόν τελωνειακούς και εισαγωγικούς δασμούς που πρέπει να καταβληθούν.

Στις 31 Δεκεμβρίου 2020 έληξε η μεταβατική περίοδος για την αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την ΕΕ. Αυτό σημαίνει ότι το δίκαιο της ΕΕ δεν εφαρμόζεται πλέον στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Όσων αφορά τους τελωνειακούς δασμούς, το Ηνωμένο Βασίλειο αντιμετωπίζεται ως οποιαδήποτε άλλη χώρα εκτός ΕΕ από την 1η Ιανουαρίου 2021. Ειδικότερα, οι τελωνειακές διαδικασίες εφαρμόζονται πλέον στο εμπόριο μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και της ΕΕ.

Ωστόσο, σύμφωνα με το συμφωνημένο πρωτόκολλο για την Ιρλανδία και τη Βόρεια Ιρλανδία, οι τελωνειακοί κανόνες και διαδικασίες της ΕΕ εξακολουθούν γενικά να εφαρμόζονται στα εμπορεύματα που εισέρχονται και εξέρχονται από τη Βόρεια Ιρλανδία..